Bewust (gezond) consumeren, plantaardig, ambachtelijk,... het consumentengedrag evolueert voortdurend.
Daarom ontwikkelenden we meer dan 10 jaar geleden ons eigen consumentenonderzoeksprogramma 'Taste Tomorrow'. We volgen lokaal en mondiaal het gedrag en de keuzes van consumenten, met behulp van o.a. interviews en semantische AI-technologie. Zo kunnen we de evolutie van trends volgen en nieuwe trends in de wereld van brood, banket en chocolade ontdekken.
Daarnaast worden alle verzamelde gegevens ondersteund door ons wereldwijde trendspotting-netwerk, uitgebreid sensorisch onderzoek en unieke samenwerkingen met onderzoekers en universiteiten.
Wat is het doel van Taste Tomorrow?
Het helpt bedrijven om op de hoogte te blijven van veranderende consumentenvoorkeuren en smaaktrends.
Taste Tomorrow biedt inzichten en volgt consumenten wereldwijd en lokaal, zodat professionals kunnen inspelen op toekomstige wensen van de klant. Dit bevordert innovatie, duurzaamheid en maakt de creatie van unieke ervaringen mogelijk. aste Tomorrow helpt bedrijven bij het behalen van succes, zodat ze relevant, competitief en verbonden blijven met de voortdurend veranderende wereld van smaak.
Het draait allemaal om textuur! Ontdek de nieuwste hypes die de voedselwereld op zijn kop zetten. Deze drie trendy texturen zijn een hit bij consumenten én veel meer dan een tijdelijke hype! Het definieert de keuzes van de consument van vandaag.
Van AI-gestuurd gemak tot verrassende samenwerkingen en onweerstaanbare smaakcombinaties, laat deze trends je inspireren en je bedrijf groeien.